Egeli Gazete

Sobadan sızan gaz ölüm getirdi

İzmir'in Konak ilçesinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hayatını kaybetti.
Haberler / Politika
16 Aralık 2022 Cuma 08:04
İzmir'in Konak ilçesi Millet Mahallesi 2538 Sokak'ta bulunan bir evde meydana gelen olayda, Onur Uruş'tan (30) haber alamayan yakınları, durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi. Eve gelen ekipler, Uruş'un kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini tespit etti. Uruş'un anne ve babasıyla yaşadığı, ailesinin tedavi için hastanede bulunduğu ve Uruş’un evde tek olduğu öğrenildi. Cumhuriyet savcısının olay yerindeki incelemesinin ardından Uruş'un cenazesi, otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete