Egeli Gazete

Söke’de yere izmarit atanlara ceza uygulaması başlıyor

Söke Belediyesi, çevre kirliliğinin önüne geçilmesi ve farkındalık oluşturmak adına bir adım daha attı
Söke’de yere izmarit atanlara ceza uygulaması başlıyor
Haberler / Güncel
7 Mart 2025 Cuma 17:29
Söke Kent Konseyi işbirliği ile başlatılan 'Temiz ilçe, yeşil geleceğim' projesi kapsamında, kentin bekleme noktası ve yaya yoğunluğu yaşayan yerlere izmaritlikler monte ediliyor. Söke Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından; İstasyon Caddesi’nde ATM yakınları, minibüs durakları, belediye meydanı, bedesten gibi noktalardan başlayan izmaritlik montajları şehrin geneline yayılacak.


Önümüzdeki süreçte başlayacak uygulama ile birlikte Söke Belediyesi Zabıta ekipleri, yere izmarit atan vatandaşlara kabahatler kanunu Çevreyi Kirletme madde-41 gereği cezai işlem gereği uygulamasına geçecek. Bu uygulama, çevre temizliğini koruma çabaları ve halkın kent temizliği konusunda işbirliği yapmasını sağlamanın bir parçası olarak hayata geçirildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete