Egeli Gazete

Soyer'den 'Nae Sao Paulo’ mesajı: Takipçisi olacağız

İzmir Büyükşehir Belediyesi İzmirlilerin tek yürek halinde karşı çıktığı asbestli gemi Nae Sao Paulo’nun Türk kara sularına girişinin engellenmesinin ardından İhsan Alyanak gemisinde yapılacak olağanüstü Belediye Meclis toplantısını iptal etti. Başkan Tunç Soyer, “Aliağa dünyanın çöplüğü olmayacak. Sürecin takipçisi olacağız” dedi.
Haberler / Güncel
29 Ağustos 2022 Pazartesi 14:14
İzmir Büyükşehir Belediyesi Brezilya’ya ait asbestli dev uçak gemisi Nae Sao Paulo’nun Türk kara sularına girişinin engellenmesinin ardından 31 Ağustos’ta İhsan Alyanak gemisinde yapılacağını duyurduğu olağanüstü meclis toplantısını iptal etti. İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, itiraz sürecine destek veren herkese ve geminin Türk kara sularına girmesini engelleyen kararından dolayı Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’na teşekkür ederek, “İzmirlilerin mücadelesi ve bizim de meslek örgütleriyle ilk aşamada attığımız adımlar amacına ulaştı. Bundan sonra da sürecin takipçisi olmaya devam edeceğiz. Herkes bilsin ki Aliağa dünyanın çöplüğü olmayacak” dedi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete