Egeli Gazete

Soyer, ulaşımda 120 dakika ücretsiz aktarma müjdesini verdi

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, "Sevgili İzmirliler, size bir müjdem var. Gerçekleştirdiğimiz raylı sistem yatırımları ve aldığımız yeni otobüsler sayesinde 90 değil, 120 dakika ücretsiz aktarma için çalışmaları tamamladık. Uygulama Mart ayından itibaren başlayacak" dedi.
Soyer, ulaşımda 120 dakika ücretsiz aktarma müjdesini verdi
Haberler / Güncel
17 Şubat 2024 Cumartesi 12:28

Tunç Soyer, sürpriz bir açıklamada bulundu. ESHOT filosuna katılan 23 yeni otobüsün tanıtım töreninde konuşan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, CHP İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Cemil Tugay ve AKP İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Hamza Dağ’ın ‘Toplu ulaşımda 90 dakika ücretsiz aktarma’ vaadini boşa düşürdü. Başkan Soyer, toplu ulaşımda 120 dakika ücretsiz aktarma olacağını belirterek, uygulamanın mart ayından itibaren başlayacağını açıkladı.

https://x.com/tuncsoyer/status/1758781969683345455?s=20

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete