Egeli Gazete

TCMB'den dövize 5. kez müdahale

Dolar/TL'nin 17 seviyesini aşmasıyla birlikte Merkez Bankası'ndan satım yönünde beşinci müdahale geldi. Bu ay içerisinde yapılan 4 müdahalede 4 milyar doların üzerinde satış yapıldığı belirtilmişti.
Haberler / Türkiye
17 Aralık 2021 Cuma 14:26
Doların 17, euro'nun 19 lira seviyesinin üzerine çıkmasının ardından Merkez Bankası'ndan yeni bir müdahale geldi. Yapılan açıklamada, "Döviz kurlarında görülen sağlıksız fiyat oluşumları nedeniyle piyasaya satım yönünde doğrudan müdahale edilmektedir" denildi. Bu Aralık ayı içerisinde döviz kurlarına yönelik beşinci müdahale oldu. Merkez Bankası, 1 Aralık, 3 Aralık, 10 Aralık ve 13 Aralık'ta doğrudan döviz müdahalesinde bulunduğunu duyurmuştu. 4 MÜDAHALEDE 4 MİLYAR DOLAR Henüz resmi bir açıklama olmasa da ilk müdahalede 650 milyon dolar, ikinci müdahalede 400 milyon dolar, üçüncü müdahalede 500 milyon dolar, dördüncü müdahalede ise 2.5 milyar dolar doğrudan satış yapıldığı belirtilmişti.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete