Egeli Gazete

TFF'den 10 takıma puan silme cezası  

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), kulüp lisansı şartlarını yerine getirmediği için Menemenspor ve Denizlispor'un da aralarında bulunduğu 10 takıma 3 puan silme cezası verdi.  
Haberler / Spor
24 Aralık 2022 Cumartesi 09:23
TFF Kulüp Lisans Kurulu, Ulusal Kulüp Lisans Sistemi çerçevesinde yapılan son değerlendirmelere göre; en üst 3 lig olan Spor Toto Süper Lig, Spor Toto 1. Lig ve TFF 2. Lig'deki kulüplerin yapmış olduğu başvuruları, sportif, altyapı, personel-idari, hukuki ve mali kriterlere göre inceledi. İncelemeler neticesinde kurul tarafından kulüplere Ulusal Lisans verdi. TFF, lisans eksikliğinden dolayı Süper Lig’ten 1, 1. Lig’ten 4 ve 2. Lig’ten ise 5 takıma 3’er puan silme cezası verdi. Kurul bu toplantıda ayrıca, verilen süreler içerisinde eksikliklerini tamamlayamayan Spor Toto Süper Lig' den Y. Kayserispor, Spor Toto 1. Lig'den A. Denizlispor, Altay, Erzurumspor FK ve Yeni Malatyaspor, TFF 2. Lig'den Bayburt Özel İdare Spor, Bİ Balıkesirspor, Menemen Futbol Kulübü, Serik Belediyespor ve Somaspor kulüplerine 3 puan tenzili cezası uygulandı.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete