Egeli Gazete

Torbalı Belediyesinden yaratıcı kampanya: Yerlere çöp atanlara ayılı mesaj

Torbalı Belediyesi, çevre temizliği konusunda farkındalık yaratmak için dikkat çekici bir kampanyaya imza attı. İlçenin farklı noktalarında yer alan billboardlarda ayı fotoğrafı kullanılarak vatandaşlara, “Ben yollara çöp atmıyorum, sen de atma” mesajı verildi.
Torbalı Belediyesinden yaratıcı kampanya: Yerlere çöp atanlara ayılı mesaj
Haberler / Yerel Yönetimler
3 Ekim 2025 Cuma 14:51

Torbalı Belediyesi, çevre temizliği konusunda farkındalık yaratmak için dikkat çekici bir kampanyaya imza attı. İlçenin farklı noktalarında yer alan billboardlarda ayı fotoğrafı kullanılarak vatandaşlara, “Ben yollara çöp atmıyorum, sen de atma” mesajı verildi.

Belediye tarafından hazırlanan afişlerde yalnızca çevre duyarlılığına çağrı yapılmakla kalınmadı, yerlere çöp atmanın cezasına da dikkat çekildi. Afişlerde, yere çöp atan vatandaşlara 450 TL’den 2 bin 953 TL’ye kadar para cezası uygulanabileceği hatırlatıldı.

Torbalı Belediyesinin çevre temizliği konusunda hazırladığı billboardlar sosyal medyada da gündem oldu. Çok sayıda sosyal medya kullanıcısı ayıların kullanıldığı afişleri paylaşırken bazı kullanıcılar da hayvanseverlerin ayılı mesaja tepki gösterebileceğini savundu.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete