Egeli Gazete

Trabzonspor ilk yenilgisini aldı

Süper Lig'de 16. haftaya kadar oynadığı üst üste 8 maçını kazanan lider Trabzonspor, Antalyaspor deplasmanında sahadan puansız ayrıldı. Ev sahibi maçı 2-1 kazandı. Bordo Mavililer'in Abdullah Avcı ile 27 maçlık yenilgisizlik serisi sona erdi.
Haberler / Türkiye
11 Aralık 2021 Cumartesi 22:20
Antalyaspor maç boyunca üstün oynayan taraf oldu. Akdeniz ekibi, net fırsatlar yakalamasına karşın; maçta öne geçen taraf Trabzonspor oldu. 24. dakikada Cornelius, kaleci Boffin'den dönen topu tamamladı ve Bordo Mavililer'i 1-0 öne geçirdi. Golden bir dakika önce Trabzonspor'un etkili isimlerinden Nwakaeme sakatlanarak kenara alındı. Nijeryalının yerine Yusuf Sarı oyuna dahil oldu. Golün 9 dakika sonrasında Antalyaspor penaltı kazandı. Doğukan'ın şutunda Edgar'a çarpan topta hakem Zorbay Küçük pozisyonu penaltı olarak nitelendirdi. Beyaz noktaya giden Fredy, kaleci Uğurcan Çakır'ın doğru köşeyi tahmin etmesine karşın topu ağlarla buluşturdu ve skora 1-1'lik eşitlik geldi. İkinci yarı da Antalyaspor, oyun üstünlüğüyle başladı. Trabzonspor ileride bir türlü çoğalamazken; 73. dakikada Antalyaspor 2-1 öne geçti. Veysel'in sağdan ortasını, soldan Güray altıpas içine bıraktı. Dorukhan'ın ters vuruşunda top Trabzonspor ağlarıyla buluştu: 2-1. Dorukhan Toköz, Süper Lig'de Ocak 2019'dan (Beşiktaş formasıyla Trabzonspor maçında) bu yana ilk kez kendi kalesine gol attı. 2-1 geri düşen Trabzonspor, 10 maç sonra kalesinde 2 gol gördü. 83. dakikada Trabzonspor gole yaklaşmasına karşın; başka gol olmadı ve Antalyaspor, sahadan 2-1 galip ayrıldı.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete