Egeli Gazete

Tugay'dan Ünsal'a fırça: ''Karşıyaka hiç bu hale düşmemişti''

İzmir’in Karşıyaka ilçesinde DİSK Genel-İş 10 No’lu Şube üyesi işçiler, maaş ve geriye dönük toplu iş sözleşmesi haklarını alamadıkları gerekçesiyle başlattıkları grev nedeniyle çöpler toplanmıyor. Karşıyaka Belediyesi’ne bağlı Kent A.Ş. ve Personel A.Ş. çalışanlarının katıldığı eylemde, belediye ile yapılan görüşmelerden sonuç çıkmaması üzerine çöp yığınları ilçe genelinde büyüdü.
Tugay'dan Ünsal'a fırça: ''Karşıyaka hiç bu hale düşmemişti''
Haberler / Güncel
25 Eylül 2025 Perşembe 16:21

Egedesonsöz'ün haberine göre, İzmir’in Karşıyaka ilçesinde DİSK Genel-İş 10 No’lu Şube üyesi işçiler, maaş ve geriye dönük toplu iş sözleşmesi haklarını alamadıkları gerekçesiyle başlattıkları grev nedeniyle çöpler toplanmıyor. Karşıyaka Belediyesi’ne bağlı Kent A.Ş. ve Personel A.Ş. çalışanlarının katıldığı eylemde, belediye ile yapılan görüşmelerden sonuç çıkmaması üzerine çöp yığınları ilçe genelinde büyüdü.

Çöp krizi üzerine İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Karşıyaka’ya gelerek sahaya indi. Karşıyaka Çarşı’da, Belediye Başkanı Yıldız Ünsal’ın da bulunduğu ekiplerle çöpler toplanmaya başlandı. Ancak vatandaşların sorunlarını dile getirmesi üzerine Tugay ile Ünsal arasında tartışma yaşandığı öğrenildi.

Tugay’ın Ünsal’a dönerek, “Karşıyaka’da 5 yıl başkanlık yaptım. İlçeyi bu hale hiç düşürmedim. Niye doğru düzgün belediyecilik yapmıyorsunuz. Harmandalı’daki sorunlardan, TIR’ların geri dönmesinde yaşananlardan bahsediyorsunuz ama şu an belediye ile işçiler arasında yaşanan bir sorun var” dediği aktarıldı.

İŞÇİLERDEN TUGAY'A TEPKİ
Çöplerin toplandığı sırada Tugay, belediye hizmet binasına geçti. Burada işçilerle karşılaşan Tugay, maaşlarını alamadıklarını söyleyen işçilerin tepkisiyle karşılaştı. İşçiler, “Aylardır maaş alamıyoruz, büyükşehir olarak da siz buraya müdahale ederek eylemimizi kırıyorsunuz. Bu konu bizimle Karşıyaka Belediyesi arasında bir konu. Müdahaleniz doğru değil” diyerek itiraz etti.

Tugay’ın, Başkan Ünsal ve sendika temsilcilerinin katıldığı bir toplantı gerçekleştirdiği öğrenildi. Toplantının ardından Tugay belediye binasından ayrıldı.

ÇÖP ARAÇLARI ENGELLENDİ 
Öte yandan, görüşmeler sürerken İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı çöp araçlarının, sendikalı işçiler tarafından durdurularak ilçede çöp toplamasının engellendiği görüldü.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete