Egeli Gazete

Tugay- DİSK görüşmesinden "Komisyon" çıktı

DİSK Genel İş ile İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay arasında yapılan toplantı sona erdi. Toplantı sonrası basın mensuplarına kısa bir değerlendirme yapan Çalışkan, yaşanan sorunların çözümü için ortak bir komisyon kurulması konusunda mutabakata varıldığını açıkladı.
Tugay- DİSK görüşmesinden
Haberler / Güncel
21 Kasım 2025 Cuma 11:19

DİSK Genel-İş Sendikası, üç aydır alamadıkları sosyal haklar ve ‘havuzda’ bekletilen işçilerin durumu nedeniyle geçen hafta gerçekleştirdikleri eylemin ardından İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ile yeniden bir araya geldi. İzmir Sanat’ta yapılan ve yaklaşık iki saat süren toplantıya Genel-İş Genel Başkanı Remzi Çalışkan ile şube başkanları da katıldı.Toplantı sonrası basın mensuplarına kısa bir değerlendirme yapan Çalışkan, yaşanan sorunların çözümü için ortak bir komisyon kurulması konusunda mutabakata varıldığını açıkladı.

KOMİSYON KURULACAK

Çalışkan, “Tüm sorunların tek tek ele alınacağı bir komisyon oluşturulmasına karar verildi. İşveren temsilcileri ile sendika yöneticilerinden oluşacak bu komisyon; iadelerden alacaklara, havuzda bekletilen arkadaşlarımızın durumundan diğer tüm başlıklara kadar her konuyu masaya yatıracak. Komisyonda, sorunların çözümüne yönelik somut adımlar atılması amaçlanıyor” diye konuştu.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete