Egeli Gazete

Türkiye aşı raporu açıklandı

Günün tablosuna ilişkin Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, ‘’Salgının her döneminde olumsuz propagandalar yapıldı. Aslında bir ‘’salgın’’ olmadığı veya durumun kat kat fazla kısıtlama gerektirdiği iddia edildi. Süreci makul şekilde yönetme çabası ise bizi bugün normale yaklaştırdı. Tedbirle, aşıyla bugünü de aşacağız’’ ifadelerini kullandı.
Haberler / Türkiye
17 Ocak 2022 Pazartesi 10:04
Son 24 saatlik verilere göre 54 bin 100 vaka tespit edilirken, virüs nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 136 oldu. Bir günde toplam 346 bin 426 test yapılırken, iyileşen hasta sayısı 68 bin 895 olarak kaydedildi. Sağlık Bakanlığı tarafından açıklanan tabloda, 2 doz aşılama verilerine de yer verildi. En az 2 doz aşı olmuş 18 yaş üzeri nüfusu kapsayan verilere göre Türkiye’de 2.doz aşılama ortalama yüzde 83.98 oldu. 1. doz ortalaması yüzde 92.24 olurken, 1., 2. Ve 3. doz aşısını olan vatandaş sayısı toplamda 139 milyon 230 bin 188’e yükseldi. Aşılamada ilk sırada Osmaniye var Verilerde, aşılamada önde giden illere de yer verildi. Bakanlığın tablosuna göre ile Türkiye’de yüzde 88,3’le en çok aşılamanın gerçekleştirildiği Osmaniye’yi Ordu, Amasya, Muğla, Kırklareli, Çanakkale, Eskişehir, Balıkesir, Zonguldak ve Manisa takip etti. En düşük aşılama Elazığ’da Bakanlığın tablosuna göre Türkiye’de yüzde 69.8’le en az aşılamanın gerçekleştirildiği Elazığ’ı Ağrı, Bitlis, Mardin, Muş, Bingöl, Diyarbakır, Siirt, Batman ve Şanlıurfa takip etti.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete