Egeli Gazete

Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği açıldı: Türk bayrağı göndere çekildi

Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra yeniden faaliyete geçti. Büyükelçilik bahçesinde Türk bayrağı göndere çekildi.
Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği açıldı: Türk bayrağı göndere çekildi
Haberler / Türkiye
14 Aralık 2024 Cumartesi 17:25

Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı olarak görevlendirilen Burhan Köroğlu ve ekibi, diplomatik misyonların bulunduğu Ravda Meyda yakınlarında yer alan Türk Büyükelçiliği'ne geldi. Büyükelçilik bahçesinde Türk bayrağı göndere çekildi. Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra yeniden açıldı.

Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra açıldı

Faaliyetlerini 2012'de durdurmuştu

Şam Büyükelçiliği, Beşar Esad rejiminin barışçıl göstericilere karşı şiddet uyguladığı dönemde bir süre hizmet verdikten sonra 26 Mart 2012'de faaliyetlerini durdurmuştu. Büyükelçilik çalışanları Türkiye'ye dönmüştü. Dışişleri Bakanı Hakan Fidan dün yaptığı açıklamada, Şam Büyükelçiliği'nin 14 Aralık'tan itibaren faaliyete geçeceğini duyurmuştu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete