Egeli Gazete

Uşak Belediyesinden kapanacak yolla ilgili uyarı

Uşak Belediyesi sosyal medyalarından yapılan paylaşıma göre Devlet Demir Yolları tarafından yapılacak çalışmadan dolayı kapacak yol ile ilgili vatandaşları uyardı.
Uşak Belediyesinden kapanacak yolla ilgili uyarı
Haberler / Yerel Yönetimler
22 Ocak 2025 Çarşamba 15:19
Uşak Belediyesi sosyal medyalarından yapılan paylaşıma göre Devlet Demir Yolları tarafından yapılacak çalışmadan dolayı kapacak yol ile ilgili vatandaşları uyardı.

Devlet Demir Yolları tarafından Feyzi Çakmak Mahallesi Denizli Caddesi üzerinde bulunan demir yolunda kauçuk yenileme çalışması yapılacak. Uşak-Ankara karayolundan Denizli Caddesi’ne dönüş yolun 3 gün kapalı olacağını ve vatandaşların mağduriyet yaşamaması için Uşak Belediyesi’nce duyuru yayımlandı.


Yayımlanan duyuruda ise; “Devlet Demir Yolları tarafından Hastane Kavşağı D300 istikametinden Uşak Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne dönüş yönündeki tren geçidinde kauçuk yenileme çalışmaları yapılacaktır. Bu nedenle, 24-25-26 Ocak tarihlerinde 3 gün boyunca tren geçidi araç trafiğine kapalı olacaktır. Vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamamaları için trafik işaret ve işaretçilerine uymaları ve alternatif güzergâhlara yönelmeleri önemle rica olunur.” ifadeleri kullanıldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete