Egeli Gazete

Uşak'ta fabrikada zehirlenme iddiası: 19 işçi hastaneye başvurdu

Uşak merkezde faaliyet gösteren bir fabrikada, 33 işçiden 19’u zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvururken, AFAD ekipleri bölgede inceleme çalışmalarını sürdürüyor.
Uşak'ta fabrikada zehirlenme iddiası: 19 işçi hastaneye başvurdu
Haberler / Güncel
30 Nisan 2024 Salı 10:07
Uşak Sarayaltı Mahallesinde faaliyet gösteren bir iplik fabrikasında çalışan 33 işçiden 19’u zehirlenme şüphesiyle Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne başvurdu. Edinilen bilgilere göre, 19 işçi halsizlik, mide bulantısı ve baş dönmesi şikâyetiyle Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne başvurdu. İşçilerin hastanelere başvurusundan sonra bölgeye AFAD ekipleri sevk edildi. Ekiplerin ilk incelemesine göre işçilerin fabrikada kullanılan bazı malzemelerden kimyasal maddeden zehirlendiği düşünülürken, ekiplerin yapmış olduğu son ölçümlerde gaz yüksekliğine olmadığını tespit edildi. Hastaneye başvuran işçilerin hayati tehlikeleri bulunmadığı ve tedavileri devam ederken, fabrika ise üretimi durdurdu. Öte yandan bölgedeki çalışmaların devam ettiği öğrenildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete