Egeli Gazete

Vicdansızlar! Devletin verdiği kömürü çaldılar,  engelli kadını soğuğa mahkum etti

Adana’nın Kozan ilçesinde bir eve giren hırsızlar çocuk felci nedeniyle yürüyemeyen engelli kadının akülü sandalyesinin şarj aletini ve devletin yardım olarak verdiği 20 torba kömürü çaldı.
Haberler / Türkiye
30 Kasım 2021 Salı 12:20
Mahmutlu Mahallesi, Kadirli Caddesi'nde oturan 4 çocuk annesi Gülcan Çakıcı (48) hırsızların 2 bin TL değerinde akülü sandalyesinin şarj aletini ve 20 torba kömürünü çaldığını belirterek, "Yüzde 82 engelliyim, 3 yaşındayken çocuk felci nedeniyle yürüyemiyorum. Gece saatlerinde evimde elektrik kesildi. Ben de bütün mahallede kesildi sandım. Sabah aşağıya indim iki akülü sandalyemin şarj aletini çalmışlar. 2 yıldır burada yaşıyorum böyle bir şey görmedim. 20 torba kömürü çalmışlar. Kızlarım sobamı kurmak için geldi soba borularını çalmışlar. Keşke onu almasalar. Kömür umurumda değildi. Geçen sene kaymakamlığın verdiği kömürümde vardı. Engelliler derneğinin hediyesiydi akülü sandalyem. İlk sandalyemi 9 yıl önce bir hayırsever almıştı çok mutlu olmuştum. Kömürü istemiyorum. Ama akülü sandalyemin şarj aletini azıcık vicdanları varsa getirsinler" diyerek gözyaşı döktü. Kozan İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri engelli kadının çalınan akü şarj aleti ve kömürlerinin bulunması için çalışmalarını sürdürüyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete