Egeli Gazete

Yenidoğan Çetesi' sanıklarından İlker Gönen cezaevinde intihar etti

Yenidoğan Çetesi davasının iki numaralı sanığı doktor İlker Gönen, tutuklu bulunduğu cezaevinde intihar etti.
Yenidoğan Çetesi' sanıklarından İlker Gönen cezaevinde intihar etti
Haberler / Türkiye
1 Şubat 2025 Cumartesi 22:03

Yenidoğan Çetesi" davası sanıklarından doktor İlker Gönen'in, Antalya'da tutuklu bulunduğu cezaevinde yaşamına son verdiği belirtildi.

Gazeteci Emrullah Erdinç, cezaevi personeli hakkında soruşturma açıldığını aktardı.

Erdinç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Yenidoğan Çetesi davası sanıklarından doktor İlker Gönen, tutuklu bulunduğu cezaevinde bileğini keserek intihar etti. İntiharın ardından savcılık cezaevi personeli hakkında soruşturma başlattı" dedi.

Sosyal Güvenlik Kurumu'ndan kazanç elde etmek için yenidoğan bebeklere yanlış tedaviler uygulayarak ölmelerine yol açmakla suçlanan kişiler hakkında dava açılmıştı. İddianamede doktorlar Fırat Sarı ve İlker Gönen hakkında "kasten öldürmenin ihmali davranışla işlenmesi", "nitelikli dolandırıcılık", "suç işlemek amacıyla örgüt kurmak" suçlarından 10 kez, "resmi belgede sahtecilik" suçundan 11 kez olmak üzere toplam 177 yıldan 582’i yıla kadar hapis cezası talep ediliyordu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete