İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından, İstanbul'da NARKOÇELİK-8 Operasyonu'nda polis ekipleri ve uyuşturucu ticareti yapan şahıslar arasında çatışma çıktığını açıkladı. Operasyonda 1'i yaralı olmak üzere 5 kişinin yakalandığını açıklayan Yerlikaya, “Aziz Milletimizin Bilmesini İsterim ki; Ülkemizi zehir tacirlerinden ve sokak satıcılarından temizlemeye kararlıyız. Milletimizin destek ve dualarıyla zehir tacirlerine hayatı zehredeceğiz. Uyuşturucu satıcılarının geleceğimiz olan gençlerimizi ve toplumumuzu zehirlemelerine asla izin vermeyeceğiz" dedi.
NARKOÇELİK-8 Operasyonu'nda ele geçirilen meteryaller arasında, 3 Adet ruhsatsız tabanca,1 Adet otomatik tabanca, 1 Adet uzun namlulu otomatik silah, 1 Adet otomatik av silahı, 5 Adet hassas terazi, 11 Adet telefon, Muhtelif miktarda uyuşturucu madde ile çok miktarda döviz ve Türk Lirasına el konuldu.