Egeli Gazete

Yerlikaya açıkladı: NARKOÇELİK-8 Operasyonu'nda 1'i yaralı 5 kişi yakalandı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla uyuşturucu ticareti yapan şahıslara yönelik NARKOÇELİK-8 operasyonu yapıldığını açıkladı. Yerlikaya, çatışma sırasında polis ekipleri ve şahıslar arasında çatışma çıktığını, polislerin 1'i yaralı olmak üzere 5 kişiyi yakaladığını duyurdu.
Yerlikaya açıkladı: NARKOÇELİK-8 Operasyonu'nda 1'i yaralı 5 kişi yakalandı
Haberler / Türkiye
26 Mart 2024 Salı 18:38

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından, İstanbul'da NARKOÇELİK-8 Operasyonu'nda polis ekipleri ve uyuşturucu ticareti yapan şahıslar arasında çatışma çıktığını açıkladı. Operasyonda 1'i yaralı olmak üzere 5 kişinin yakalandığını açıklayan Yerlikaya, “Aziz Milletimizin Bilmesini İsterim ki; Ülkemizi zehir tacirlerinden ve sokak satıcılarından temizlemeye kararlıyız. Milletimizin destek ve dualarıyla zehir tacirlerine hayatı zehredeceğiz. Uyuşturucu satıcılarının geleceğimiz olan gençlerimizi ve toplumumuzu zehirlemelerine asla izin vermeyeceğiz" dedi. 


NARKOÇELİK-8 Operasyonu'nda ele geçirilen meteryaller arasında, 3 Adet ruhsatsız tabanca,1 Adet otomatik tabanca, 1 Adet uzun namlulu otomatik silah, 1 Adet otomatik av silahı, 5 Adet hassas terazi, 11 Adet telefon, Muhtelif miktarda uyuşturucu madde ile çok miktarda döviz ve Türk Lirasına el konuldu. 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete