Egeli Gazete

Konak'ta belediye otobüsü cayır cayır yandı

İzmir'in Konak ilçesinde alevlere teslim olan belediye otobüsü kullanılamaz hale geldi. Çıkan yangında ölü ve yaralının olmadığı öğrenildi.
Konak'ta belediye otobüsü cayır cayır yandı
Haberler / Güncel
10 Mart 2025 Pazartesi 11:57
İzmir'in Konak ilçesinde alevlere teslim olan belediye otobüsü kullanılamaz hale geldi. Çıkan yangında ölü ve yaralının olmadığı öğrenildi.
Olay, sabah saat 08.20 sıralarında Gültepe semti Adem Yavuz Caddesi'nde meydana geldi. 44 numaralı Mersinpınar-Gümrük seferi yapan otobüste, motor bölümünden dumanlar çıkması üzerine otobüsteki yolcular tahliye edildi. Çıkan alevler bir anda büyümeye devam edince otobüs alevlere teslim oldu. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri alevleri söndürürken otobüs kullanılamaz hale geldi. Olay nedeniyle cadde bir süreliğine trafiğe kapatıldı.


Yanma anı kamerada
Öte yandan meydana gelen yangın, vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla ve çevredeki bir güvenlik kamerasıyla görüntülendi. Görüntülerde yangının otobüsün arka bölümündeki motor kısmından başladıktan sonra yayıldığı, çevredekilerin ve itfaiye ekiplerinin müdahaleleri yer aldı.
Yangının çıkış sebebini belirlemek için çalışma başlatıldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete